Usko ON tuntemisissa
Kävin suviseuroissa. Edellisestä käväisystä oli aikaa 15 vuotta ja kunnon käynnistä 20 vuotta. Käymiseen syynä oli sattuma: ajoin ohi alueesta ja piti pysähtyä vanhan ystävän haudalla Kauhavalla. Lestadiolainen sanoisi johdatus. Joku kysyi miltä tuntui. Vastasin, että vähän kuin Kummelin vitsi: ei se enää oikein toimi ja se haiskahtaa jotenkin tunkkaiselta. Menin ihan vain siksi, että…